Printed - zelena maska??? :(

balu balu na k-net.fr
Pátek Září 1 00:56:02 CEST 2023

Ahoj,

robia niekolko druhov masiek.

Klasicka matna, ktora sa leje a exponuje, pred par rokmi kupili stroj na
priamu tlac masiek, to su tie leskle. Myslim, ze vedia take robit aj
matne. A robia aj tie priamo tlacene ale s premenlivou hrubkou, t.j. tam
kde masku treba, tam je hruba a tam kde netreba, tam je tensia.
Elektricky a mechanicky su vsetky ekvivalentne.

Ta tlacena leskla nie je uplne optimalna na rucnu pracu, je to zle
vidiet. Na druhej strane ta tlacena s premenlivou hrubkou je na rucnu
pracu v pohode a dokonca mi pride aj esteticky pekna. Treba im povedat
aku chces a oni taku urobia. Defaultne myslim robia tu tlacenu lesklu.

b.