Re: Jak je to s tím odcházením článků?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Říjen 31 23:51:55 CET 2023

Ano, v případě LiFePO je to balancování podle všeho dost potřeba.

Ale překvapivé je to použití v elektrokole. Když jsem se tu před časem
ptal na názory ohledně použití v koloběžce, byl tento nápad poměrně
striktně odmítnut s odkazem na velkou háklivost k otřesům:-)

Následné studium DS to z velké části potvrdilo, tedy většina otřesy v
podstatě zakazovala, nebo garantovala odolnost k podmínkám, které s
odřenýma ušima splní svítilna v kapse, pokud nikdy neupadne na zem.
Nakonec jsem narazil i na DS, kde by to vypadalo na použitelnost, ale
nenašel jsem kde a za kolik koupit.

PH