Re: Jak je to s tím odcházením článků?

Martin Záruba swz na volny.cz
Úterý Říjen 31 20:33:56 CET 2023

Nemohu sloužit, pokud jde o baterky do koloběžek, ale LiFePo k FVE jsou
rozbalancované na mé gusto moc. Takže taky se snažím vytvořit lepší
balancer, ale u LifePo to skoro nejde dělat podle napětí, ale ten
balancer musí dopředu vědět, kterému článku dojdou síly nejdříve a tomu
pomáhat nebo který článek (obvykle ne ten samý) se nabije jako prvý
nejdříve a tomu snižovat nabíjení. Ale je fakt, že u FVE jsou proudy 50A
normální.

Martin Záruba