RE: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Říjen 29 03:18:48 CET 2023

No, ono je to vlastně lepší, než když je tam hodně čidel. Vezměte si, že dnes už má skoro každé čerpadlo frekvenční měnič. To je v podstatě jenom nějaký podprogram v procesoru (učiník) co to řídí, takže náklady pouze na vývoj, pak je to zdarma. A to jsem viděl ještě takovou vychytávku, kdy čerpadlo běželo odhadem na 75% procent výkonu, ostřikovalo rameno ve spodní části. Pak čerpadlo přidalo a tím, že se zvedl tlak, tak v cestě tlačené mycí vody je klapka, která je přidržovaná magnetem, se už neudržela a přehodila se na horní mycí rameno. Po nějaké době čerpadlo snížilo výkon (skoro se zastaví), klapka spadne gravitačně dolů, pagnet to „přicucne“ a zase se to myje dole. Když to srovnám s krokovým rozdělovačem, tak se v podstatě na tom nemá co rozbit. Tedy pokud to udělají z dobrého plastu a ne z plastu z aditivy, který se po pěti letech začne rozpadat.

Míra.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Labaj
Sent: Saturday, October 28, 2023 4:08 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

To jako fakt?
To skoro zní, jako by to konstruovala firma Boeing.
Hladinové čidlo snad musí být levnější a spolehlivější než nějaké měření účiníku.
Ten přece může ovlivnit stav ložisek, přiucpání hadic nebo trysek a co já vím co všechno.

Tak to tu svou myčku musím rozhodně opravit.
Takovou vymyšlenost jako to měření účiníku domů nechci.

PL