problem s RP2040 (raspberry pico)

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Čtvrtek Říjen 26 14:56:35 CEST 2023

nojo, kdyľ oni mají v prváku jako první programovací jazyk Python. .. minimálně tedy na oboru KyR.. programování v C je aľ druhý semestr... v assembler asi aľ v pátém volitelně....

>Stavim dvacku (ale cesku :-) ) na to ze je to software.
to by bylo samozřejmě ideální, protoľe vrtat se tolika deskách by se mi nechtělo (pokud by to byl nějaký systémový problém přes vąechny...)

v.

> Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 26.10.2023 14:46
> Předmět: Re: problem s RP2040 (raspberry pico)

Stavim dvacku (ale cesku :-) ) na to ze je to software.

 > MicroPython

 Dufam, ze v ramci skoly to chce byt demonstracia toho, ze ako urcite nie.

 wek