Re: Výpadky příjmu pozemní TV

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Říjen 24 08:10:06 CEST 2023

Cenu výjezdu možná brzy zjistím. :-( Na stránkách ČRA je seznam autorizovaných servisů. V okolí do 30 km jsem našel 2. Možná na ně ještě dojde...
Jen si úplně neumím představit průběh. Do rozváděče STA se nedostane, takže by mohl jedině zhodnotit, jestli je signál v pořádku. Což ale znamená přijít v příhodnou dobu, kdy bude na TV výpadek.

Z.
> Od: "ajtservis" <info na ajtservis.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 24.10.2023 05:05
> Předmět: Re: Výpadky příjmu pozemní TV

ma kolik dneska prijde vyjezd technika, co by to proste zmeril
 spektrakem a bylo by vse mozna jasne ? odhad 500kc/hodina + cestak, ze
 by se treba do 1500kc nejaky mistni osvc vesel ?
 nebo je na to treba nejake cinske udelatko, co by to ve spojeni s
 "necim" ukazalo ? pokud je tam vice moznosti, jako ruseni, chyba
 techniku, ze se jim neco nepovedlo atd. a nakonec to povede ke krizi
 manzelstvi(urcite se to podela o stardenc) tak snad radeji zaplatit :-)
 t.