Re: Výpadky příjmu pozemní TV

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Říjen 24 05:05:03 CEST 2023

ma kolik dneska prijde vyjezd technika, co by to proste zmeril
spektrakem a bylo by vse mozna jasne ? odhad 500kc/hodina + cestak, ze
by se treba do 1500kc nejaky mistni osvc vesel ?
nebo je na to treba nejake cinske udelatko, co by to ve spojeni s
"necim" ukazalo ? pokud je tam vice moznosti, jako ruseni, chyba
techniku, ze se jim neco nepovedlo atd. a nakonec to povede ke krizi
manzelstvi(urcite se to podela o stardenc) tak snad radeji zaplatit :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice