Re: OT Bezdušové pneumatiky

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Říjen 23 01:11:27 CEST 2023

Pracnost manipulace s pláštěm je, zdá se, u každého jiná. Ten původní,
10x2,125 šel sundat celkem snadno a nandat rukou. Druhej, 10x2,5 šel o
dost hůř, už to chtělo dva šroubováky na cestu k duši a zamáčknout rukou
zpět šlo hodně těžko. No a ten třetí, co je zas původní velikost, ale
bezdušovej, ten potřebuje dva velký šroubováky i k nandání.

Jo a samozřejmě, základ je nesnažit se dobývat do pláště na sundaném
kole. Dokud je kolo spojený s těžkou koloběžkou, jsou tyhle fyzicky
náročnější kroky daleko snazší.

PH