<!DOCTYPE html>
<html>
  <head>
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8">
  </head>
  <body>
    Pracnost manipulace s pláštěm je, zdá se, u každého jiná. Ten
    původní, 10x2,125 šel sundat celkem snadno a nandat rukou. Druhej,
    10x2,5 šel o dost hůř, už to chtělo dva šroubováky na cestu k duši a
    zamáčknout rukou zpět šlo hodně těžko. No a ten třetí, co je zas
    původní velikost, ale bezdušovej, ten potřebuje dva velký šroubováky
    i k nandání.<br>
    <br>
    Jo a samozřejmě, základ je nesnažit se dobývat do pláště na sundaném
    kole. Dokud je kolo spojený s těžkou koloběžkou, jsou tyhle fyzicky
    náročnější kroky daleko snazší.<br>
    <br>
    PH<br>
    <br>
    <div class="moz-cite-prefix">Dne 22.10.2023 v 14:30 Ales Filip
      napsal(a):<br>
    </div>
    <blockquote type="cite"
cite="mid:18b575d4038.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
      <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8">
      <div dir="auto">
        <div id="aqm-greeting" dir="auto" style="color: black;">
          <div dir="auto">
            Dobrý den,
            <div dir="auto"><br>
            </div>
            <div dir="auto"><br>
            </div>
          </div>
        </div>
        <div dir="auto">Plášť na mojí xiaomi stojí asi 200Kč, tak to
          neřeším, a když se prodře, tak se ho ani nebudu nijak pokoušet
          opravovat. Spreje existujou, jednou jsem viděl v pneuservisu
          jak sundali plášť z kola u auta "opravený" tím sprejem. Vypadá
          to uvnitř jako bys tam nastříkal montážní pěnu.  Chvíli
          nadávali, že by bylo lepší plášť vyměnit,  a já se ani
          nedivím,  že se jim do toho nechtělo.  Říkali, že se to dá
          odstranit vodou, ale trvá to strašně dlouho. Jak to dopadlo
          nevím,  musel jsem odjet.</div>
        <div dir="auto">Je fakt, že na koloběžce měnit duši někde v
          terénu je nesmysl. Dá to dost práce i v dílně na stole. Sundat
          to ještě jde, ale narvat tam zpátky 8.5" plášť je porod. 10"
          se obouval daleko lépe. </div>
        <div dir="auto">Ventilek se musí převrtat, protože ten bezdušový
          má takovou gumovou těsnící patku, kterou musíš do té díry
          narvat.</div>
        <div id="aqm-signature" dir="auto" style="color: black;">
          <div dir="auto"><br>
          </div>
          <div dir="auto">
            <div dir="auto"><br>
            </div>
            <div dir="auto">S pozdravem,</div>
            <div dir="auto">-- </div>
            <div dir="auto"> Ales Filip</div>
            <div dir="auto"> Kutna Hora</div>
            <div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
                href="http://xanadu.khnet.info/"
                style="font-size: 12pt;" moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
          </div>
        </div>
        <div dir="auto"><br>
        </div>
        <div id="aqm-original" style="color: black;">
          <!-- body start -->
          <div class="aqm-original-body">
            <div style="color: black;">
              <p
style="color: black; font-size: 10pt; font-family: sans-serif; margin: 8pt 0;">Dne
                21. října 2023 23:30:03 Pavel Hudeček
                <a class="moz-txt-link-rfc2396E" href="mailto:edizon@seznam.cz"><edizon@seznam.cz></a> napsal:</p>
              <blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
                No, ráfek už je trochu (dost) poškrábanej, tak
                předpokládám, že těma škrábancema by to unikalo, tak mě
                napadlo lepit. A jak jsem se tu dozvěděl, tak jsou na to
                nějaký tmely.<br>
                <br>
                Převrtání je ale blbý, to by byla jednosměrná cesta, to
                si budu muset ještě rozmyslet.<br>
                <br>
                Duše ovšem pokud možno lepím. Jde to i bez sundání kola
                a to je zásadní výhoda:-)<br>
                To motorový kolo nerad sundavám, je to pracný a musí se
                dávat pozor na kabel. A na předním mám pořád původní
                duši i plášť, jenom jsem jednou trochu dofukoval v zimě.<br>
                Na tom zadním mi to s prvníma dvěma pláštěma vycházelo
                tak, že není potřeba nic řešit asi 2000 km a pak se
                začnou v duších dělat díry pořád dokola. Nepomůže ani
                sundat plášť a důkladně vyčistit. Teď bylo zajímavý, že
                ty díry se dělaly na boku a vlastně celý boky duše byly
                nějaký odřený.<br>
                <br>
                Měl jsem za to, že bezdušový když píchnou, tak se zalepí
                nějakým sprejem. Nebo ne?<br>
                <br>
                PH<br>
                <br>
                <div class="moz-cite-prefix">Dne 21.10.2023 v 22:11 Ales
                  Filip napsal(a):<br>
                </div>
                <blockquote type="cite"
cite="mid:18b53dd0a88.27d8.6070e0d3346f826efef4d4fdee88fe31@centrum.cz">
                  <div dir="auto">
                    <div dir="auto" style="color: black;">
                      <div dir="auto"> Dobrý den,
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                      </div>
                    </div>
                    <div dir="auto">Ano, díra pro ventilek se převrtá na
                      větší průměr,  a vsadí se tam ventilek. Plášť není
                      potřeba nijak lepit, měl by tesnit stejně jako
                      plášť na autě.</div>
                    <div dir="auto">Ale reálně nevidím žádnou výhodu.
                      Když píchnu, tak vyměním duši, (většinou to
                      nestojí za to to lepit, v číně stojí pár korun), a
                      jezdím dál.  Když píchnete bezdušový plášť,  tak
                      ho buď budete muset opravit, nebo tam dát duši. 
                      Ale vzhledem ke zvětšené díře v ráfku se vám brzo
                      urve. ;-)</div>
                    <div dir="auto" style="color: black;">
                      <div dir="auto"><br>
                      </div>
                      <div dir="auto">
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                        <div dir="auto">S pozdravem,</div>
                        <div dir="auto">-- </div>
                        <div dir="auto"> Ales Filip</div>
                        <div dir="auto"> Kutna Hora</div>
                        <div dir="auto"><span style="font-size: 12pt;"> </span><a
                            href="http://xanadu.khnet.info/"
                            style="font-size: 12pt;"
                            moz-do-not-send="true"><i>http://xanadu.khnet.info</i></a> </div>
                      </div>
                    </div>
                    <div dir="auto"><br>
                    </div>
                    <div style="color: black;">
                      <div dir="auto">Dne 21. října 2023 20:24:45 Pavel
                        Hudeček <a class="moz-txt-link-rfc2396E"
                          href="mailto:edizon@seznam.cz"
                          moz-do-not-send="true"><edizon@seznam.cz></a>
                        napsal:</div>
                      <div><br>
                      </div>
                      <blockquote type="cite" class="gmail_quote"
style="margin: 0 0 0 0.75ex; border-left: 1px solid #808080; padding-left: 0.75ex;">
                        <div dir="auto">Dobrý den všem,</div>
                        <div dir="auto">Při výměně pláště jsem si
                          všimnul, že je na něm napsáno "tubeless". </div>
                        <div dir="auto">Takže by asi měl bejt pro
                          bezdušové využití. Teď v něm teda mám duši, </div>
                        <div dir="auto">ale říkal jsem si, že až bude
                          děravá, tak že bych přešel na bezdušové </div>
                        <div dir="auto">použití toho pláště:-)</div>
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                        <div dir="auto">Když jsem gůglil označení
                          "ht001-05 tubeless" co je tam napsaný, tak </div>
                        <div dir="auto">jsem nic použitelného nenašel. A
                          na "10x2.125 tubeless" zas samý plný a </div>
                        <div dir="auto">k tomu kupodivu i link kde jsem
                          ji koupil:</div>
                        <div dir="auto"><a class="moz-txt-link-freetext"
href="https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125"
                            moz-do-not-send="true">https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125</a></div>
                        <div dir="auto">Ale tam nic o bezdušovosti
                          nepíšou.</div>
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                        <div dir="auto">Takže otázka je, jak se to
                          bezdušově používá?</div>
                        <div dir="auto"><br>
                        </div>
                        <div dir="auto">To se ten plášť nějakým lepidlem
                          přilepí na ráfek a do díry dá nějakej </div>
                        <div dir="auto">ventilek se špuntíkem co tam
                          pasuje?</div>
                      </blockquote>
                    </div>
                  </div>
                </blockquote>
              </blockquote>
            </div>
          </div>
        </div>
      </div>
    </blockquote>
  </body>
</html>