Re: [OT] Pokažená myčka Bosch - němečtí inženýři

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 22 14:58:52 CEST 2023

Tak teď jsem se začal skutečně bát.
Jestli u Bosche pracují takoví mantáci, tak to jde do tuhého.
U ledničky Bosch jsem musel taky udělat drobný hacking, protože jinak
nefungovala v chladné místnosti (kolem 15°).
To jsem ještě bral tak, že v Německu si prostě doma pořádně topí a tak
by se jim to nestalo.
Ale takhle špatná obsluha čidel, to je opravdu na facku.

Evidentně to u nich nenavrhovali Turci, i když jich tam mají dost.
Protože turecké výrobky (Beko) jsou podle mě celkem domyšlené.
I když je to jedna z nejlevnějších značek.
Teda domyšlené byly dřív, když jsem jejich výrobky kupoval. Protože se
to ale nekazí, tak už je mám dlouho.
Takže současnou situaci neznám.

Mimochodem s tím tlakem vody - tohle by se mi nestalo, protože všude
automaticky instaluju redukčák a 2 manometry.
A u sebe doma pak ještě i malou expanzku jako ochranu před rázy od
pákových baterií.
Už jsem ten redukčák instaloval více lidem. Ale vždy až po první potopě. ;-)

PL