RE: OT Bezdušové pneumatiky

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 22 08:12:35 CEST 2023

Chápete to dobře, ale zrovna tento tmel je nějaký neznámý. Seřazením podle Oblíbenosti najdete lepší.

Pokud v ráfku nejsou díry, nepotřebujete pásku.

Nemá smysl sem kopírovat obsah bike-fora. Fakt si tom nejdříve něco přečtěte, ať víte, co čeho jdete. Má to i nevýhody. Třeba téměř nutnost nahazovat plášť kompresorem, jak jsem psal už v první odpovědi. Případně bombičkou, pokud při defektu spadnou patky pláště z ráfku. Na YT je spousta videí s postupem nahození pláště.

Naštěstí je i cesta zpět. Jen pak budete mít všechno zaplácané od tmelu…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Sunday, October 22, 2023 2:03 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT Bezdušové pneumatiky

Z toho bike-fóra teda moc moudrej nejsem:-)
Tak jsem gůglil a jestli to správně chápu, tak potřebuju:

1. ventilek
https://bvbcz.cz/p36726-tr411-e-scooter-90-ventil-bezdusovy-moto-kolobezka-pr-8-3mm-pvr-70
2. těsnící kapalinu
https://www.koloshop.cz/cs/Zeroflats-protidefektove-mleko,-60ml/123166
3. Najít eshop kde mají ventilek 90° i "mléko" v ne moc velkém balení

Jen mi teda není úplně jasný jak fyzicky realizovat postup co je u tý kapaliny napsanej:
"nafoukněte ji tak, aby patky pláště zapadly do ráfku. Potom vyšroubujte ventilek a nalejte 60ml Zero flats a nafoukněte na požadovaný tlak."

----
A až bude v duši díra, místo zalepování jí přestřihnu, vyndám a zkusím bezdušové řešení:-)

Otázka: Když pak bude zase plášť opotřebovanej a na výměnu, půjde z toho nějak snadno odlepit, nebo je to velkej problém?

PH

A ta páska, předpokládám, souvisí s drátama v klasickým kole. U mě je ráfek odlitek z hliníku, plynule navazující na stator motoru. A jedinou díru má na ventilek. Pásku tam žádnou nemám.

PH