kotel na pelety

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Říjen 17 08:37:12 CEST 2023

Tak jsem si s tím včera hrál, a ten kotel se chová naprosto debilně.
Má interní časovač, který jsme používali doteď. Dá se nastavit, že v
16hod má zapnout, topit na nastavený výkon, a ve 21hod vypnout.
Po připojení termostatu kotel v 16hod zapne, topí do nastavených 20"C,
potom termostat vypne, a kotel se ztlumí, a jenom doutná. Když teplota
opět klesne, termostat sepne, a kotel z doutnání přejde na topení a topí
na nastavený výkon. Ve 21hod vypne. Potud OK, to bych bral.
Když je ale v 16hod 21"C, termostat je rozpojený, tak kotel zapálí, a
doutná. Když teplota pod 20"C za celou dobu do 21hod neklesne, tak kotel
bude celý večer doutnat, a ve 21hod vypne. A to mi přijde docela
debilní. Předpokládal bych, že když v 16hod bude termostat rozepnutý,
tak se kotel nebude snažit zapalovat, a počká, až termostat sepne. A
teprve potom kotel zapálí, a bude topit.
Budu muset vyzkoušet to dálkové ovládání, jestli nebude lepší jít touto
cestou.

Aleš Filip