Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 6 07:13:59 CEST 2023

Zdravím,

teplotu zkontrolovat můžu - díky za tip. Nicméně "pocitově" se mi zdá
stejná.

Plácl jsem na to lepidlo Kores a fungovalo to dobře.

Problém s tiskem jsem měl od doby co jsem začal používat na čištění
isopropyl, takže to bude zřejmě souviset. Příležitostně koupím jak ten
sprej 3Dlack tak nějakou magnetickou strukturální podložku.

K flame ohledně Průši a ostatních tiskáren - ten můj Ender taky fungoval
na první dobrou - ty problémy co jsem měl jsou spíše charakteru
servisních neznalostí a nečtení manuálů a postupů (např blbě složený
hotend). Tenhle aspekt žádná sebelépe udělaná tiskárna  nevyřeší -
prostě na vše je třeba nějakých znalostí a dovedností a 3D tisk
nevyjímaje. Když je Ender dobře složený a nastavený, tak tiskne
opakovaně bez problémů.

Díky všem

petr