RE: 3D tisk, nedržící první vrstva

Ondra ebastlir na seznam.cz
Pondělí Říjen 2 20:20:08 CEST 2023

I já potvrzuji, kdo vyzkoušel 3dlac už bez něj netiskne. Je to tak 0,50kč na
výtisk. Vlastně to šetří peníze, protože nekazíš výtisk utržením.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Zapadlo
Sent: Monday, October 2, 2023 8:03 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Ano, před tím jsem měl hotend blbě - teflonová trubička neseděla přímo
na trysce, ale byla tam mezera. Tisklo to ale extruder "to neutáhl" a
krokáč extruderu ztrácer kroky - tiskárna občas nepříjemně klapala.  Teď
mám hotend složen podle postupu na YT a zdá se dobře - jde to vytlačovat
snadno a extruder "neklape". Ale zajímavé je, že před touto opravou to
na tom reliéfním skle drželo výborně, nikdy s tím nebyl problém.

Následně to není ono - prostě to nechce držet.

Potřebuju  z toho teď něco dostat, zatím jsem to namazal lepidlem a jeto
řádově lepší. (i když ani tak dokonalé), jak se vytiskne větší plocha,
tak to vyfotím.

Mezi tím koupím asi tu hrubou podložku.

Petr