Re: 3D tisk, nedržící první vrstva

Pondělí Říjen 2 20:05:47 CEST 2023

Hlavne ten sprej je pecka, pokud jste jeste nezkusil, tak budete
prekvapen. Staci nastrikat jen obcas, vrstva zustava na podlozce (aspon
te zrnite ale i hladke u Prusi, sklo jsem nezkousel ale melo by to snad
fungovat taky. Me na tom skle bez nejakeho lepidla teda nedrzelo nic,
ani na hladke, ani na potistene strane).