[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 21:32:19 CET 2023

Když jste napsal to fischl.de, tak mi to okamžitě naskočilo.

Pokud to zvolání v PS bylo na mě, tak mně osobně v tom brání to,
že AVR už zřejmě nikdy nepoužiju. A tak bych pro to neměl ani tu
nejmenší motivaci.

Jako jsem kdysi měl motivaci třeba na dopsání podpory pro procesory
ARM firmy Analog Devices ADuCM36x do BlackMagic Probe.
Tak jsem toho kus napsal (většinu).
Pak ale přišel zásadní vnější problém, tak jsem to nakonec nedodělal.

PL