Zigbee modul

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Listopad 28 18:32:15 CET 2023

jen nase cerstva zkusennost se zigbee(sonoff). take u nas doma syn
"zarizuje" automatizaci pres HA. doted jen wifi sonoff moduly. dokoupil
jsem 3x zasuvku(zesik_repeater) 3x teplomer/vlhkomer nejake pohybove
cidlo + tlacitko a "Gateway SONOFF Dongle Plus-E ZigBee". vsechno opet
sonoff, co mel zrovna mironet skladem. predhodil jsem to diteti a ten to
strcil do rpi, kde bezi HA a za 10min vsechno frcelo, v lokale a videlo
se to navzajem. a na baterky ! tak jsem to ruzne pohazel po baraku a
venku v dilne a dosah velmi dobry a funkce take. to baterkove provedeni
je super. a kdybych mel delat tu roletu, tak jako dalkac to tlacitko a
pak i samo zakryvani podle slunicka a casu. a hned mi take tahlo hlavou,
jestli je nejaky uni_modul zigbee, kam si ja navesim na
vstupy/vystupy/AD/DA co me napadne a dostanu to do HA.
za me jsem ze zigbee nadsenej :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65