Zigbee modul

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Listopad 28 18:22:34 CET 2023

To je jednoduché, lecos máme integrované do HA, syna to nadchlo a tak by
chtěl rolety integrované do HA aby mohl nastavovat automatizace.
Praktické využití není vysoké, ale když se na to podívám i pedagogickým
pohledem, tak vyrobit motorový pohon (z polotovarů z Ali) + elektroniku
a integraci do HA je slušný kus práce.

A na rovinu, jsou všechny naše projekty výhradně užitečné? :-)

Petr