Re: Chytrý prsten

Aleš Filip konference.afilip na centrum.cz
Úterý Listopad 28 14:05:59 CET 2023

Ahoj,

  Já jsem vybíral hodinky hlavně podle výdrže baterky. Mám Amazfit GTR4,
a tam vydrží  baterka 14 dní. Na rozdíl od kolegových hodinek apple
Watch, které vydrží půl dne. Takže se nikdy nedozví jak spal, protože je
musí mít na nabíječce ;-)
Ten prsten prý vydrží asi 6 dní, což by se také asi dalo. Ale nějak to k
těm hodinkám nepotřebuju. Vodotěsné to je určitě, jestli vydrží odložený
v šuplíku nabitý netuším, ale hodinky se dají vypnout. Ten prsten asi
vypnout nepůjde, takže používat ho týden, nabít, odložit do šuplíku, a
za měsíc ho vytáhnout nabitý asi nehrozí.

--
Aleš Filip
/http://xanadu.khnet.info/

Původní zpráva od Pavel Hudeček: