RE: Chytrý prsten

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 28 14:01:49 CET 2023

No ale aj tie najhlupejsie hodinky vedia to co ten prsten tak ten uz fakt iba ako ozdoba.
Ako tie moje. Maju uplne vsetko co sa do takychto hodin dava z coho nepouzivam vobec nic
okrem NFC patby, casu a notifikacii z telefonu tie su celkom fajn netreba zakazdym vytahovat z vrecka telefon.
da sa s nimi plavat a maju bezdrotove nabijanie ziaden konektor ktory sa po case pokazi.
Vcelku navykova vec. Vyrobca udava vydrz 16 dni pri mojom beznom pouzivani daju 3 tyzdne.
A rozhodne nestoja mailand na ali sa daju kupit za menej nez stovku eur

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Tuesday, November 28, 2023 1:31 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Chytrý prsten

Tak jestli se přes to netelefonuje a nemá displej, tak odpadla docela velká část spotřeby chytrých hodinek.

Možná bych si to i koupil, na rozdíl od těch chytrých hodinek co vydržej den, prsten v kombinaci s hloupými hodinkami dává smysl. Teda jestli je možné ho mít na ruce dlouhou dobu, třeba i když je vybitej. Aneb když ho použiju jeden tejden v měsíci, tak aby se po vybití do příštího použití neztratil:-) A taky jestli s ním lze třeba 2 hodiny plavat.

PH