naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 28 10:08:30 CET 2023

No to je právě ta věc s těmi dummy cykly vs poloviční ADC CLK. Obojí
vlastně vede ke zdvojnásobení sample time. V jednom případě trvá 2x
cyklus CLK ve druhém jeden, ale 2x delší. Ale ta varianta 2x delší
nevede k tak dobrému výsledku jako udělat to 2x.

Poznámka: Pak je ještě další věc, kdy se sampluje a kdy přepnu
multiplexer. Takže je běžné, že přečtená hodnota odpovídá předchozí
poloze MX. To dokáže taky hezky zmást:-)

PH