naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 27 22:07:09 CET 2023

Bez toho, aby som cokolvek vedel o vnutornej funkcii ADC v AVR, pamatam si
problem u uz neviem akeho prevodnika.. pointa bol S&H obvod, ze faza sample
pripojila vstup na kratku dobu, teda ak sa vstupne napatie zmenilo velmi,
pocas sample periody sa nestihol C cez R dostat na aktualnu hodnotu U.
Potom sa vstup odpojil, nastala faza hold a bezal prevod.
Tym chcem povedat, ze doba prevodu moze byt irelevantna, podstatny moze byt
sample cas pred prevodom. Dummy prevod moze znamenat len 1 kratky sample
cas navyse.

miro

Používateľ Jan Waclawek <konfera na efton.sk> pondelok 27. novembra 2023
napísal: