Seriova komunikace RS485

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Sobota Listopad 25 08:25:15 CET 2023

485 je tam 2x, z toho je jedna do druhého Arduina Nano galvanicky oddělená
( ta co má problémy) a druhá do měniče Goodwe ( ta chodí dobře) - oddělená
není. Třetí využitá seriová linka je s integrovaným USB převodníkem
zapojená do PC, kam posílám testovací  výpisy.  Je to jen jednoduchá
aplikace, která má na základě informací o výrobě FVE zapínat nějaké
dodatečné spotřebiče, tak aby se využila energie, které jde jinak do sítě.
Nechci tomu věnovat příliš mnoho času, využívám rutiny pro
sériovou komunikaci z Arduina a do studia registrů a přerušení se mi moc
nechce. Ty občasné výpadky nějak pořeším, nakonec na Ethernetu neba na CANu
se pakety taky opakují , když něco neprojde.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

so 25. 11. 2023 v 7:56 odesílatel Jaroslav Buchta <