Seriova komunikace RS485

Sobota Listopad 25 07:56:00 CET 2023

No ono ujde o to, jak je ta obsluha udelana. Zakladem je moc se
nezdrzovat v preruseni. Napsal bych aspon tohle od zakladu presne na
miru, trosku prace s registry. Problem je to rizeni smeru, kdyz to nema
HW podporu predpokladdam, to chce fakt pouzit casovac nastaveny na delku
jednoho znaku a preruseni, a tech nebude dost. Ale nevim, jestli je 485
3x, 2x nebo 1x.