OT: 3D tisk chyby

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pátek Listopad 24 22:46:52 CET 2023

Dne 24.11.2023 v 13:34 Petr Simek napsal(a):

> Zkuste preventivne cold-pull. Prusa to ma na webu popsane - odsroubuje se
> dotah, tryska se rozpali a tlaci se tam rucne PLA a nechava odtekat. Pak
> se tryska vypne a porad se tam lehce tlaci PLA dokud to jde aby se dobre
> vyplnila komora. A pak kdyz tryska zchladne na cca 85 tak se mirnym
> nasilim se zaprenim proti hlave PLA vytahne ven. Bordel zustane nalepeny
> na tom PLA a vytahne se ven. Ten 'vytazek' ma mit na konci takovou
> podlouhlou bambulku ktera odpovida tvaru komory.

Dobrý den,

cold-pull dělám pravidelně, přijde mi to jednodušší, než čistit ucpaný
extruder :-). Nicméně nepomohlo, ani pročištění trysky, výměna trysky za
fungl novou taky nepomohla.

Pokud jde o zvýšení průtoku tryskou, to bych spíš spíš viděl na zkrácení
retrakce před ukončením linky než na stabilní zvětšení, protože zbytek
linky je v pohodě i rozích. Ještě jsem nezkoušel snížení rychlosti, ale
podle rozumů, co se mi podařilo najít, to asi nebude mít velký význam.
Navíc ani pořádně nevím, kde bych měl se snižováním začít :-)

Díky všem za reakce
jf