OT: 3D tisk chyby

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Listopad 24 13:34:12 CET 2023

On Fri, 24 Nov 2023, Jiri Foldyna wrote:

> Dobrý den,
>
> mám estetický problém :-)
> Při tisku svislých perimetrů (vnější perimetr) v místě švu vznikají dírky cca
> 1 mm průměr, 0.5 mm hloubka. Filament Prusament PETG, tiskový profil
> standardní (PrusaSlic3r Prusament PETG). Zkusil jsem zakázat retrakci při
> změně vrstvy, dírky jsou menší, ale zůstávají. Pátral jsem na webu, ale jsem
> spíš zmaten :-) Můžete prosím někdo zkušenější poradit, na co zaměřit
> pozornost?

Zkuste preventivne cold-pull. Prusa to ma na webu popsane - odsroubuje se
dotah, tryska se rozpali a tlaci se tam rucne PLA a nechava odtekat. Pak
se tryska vypne a porad se tam lehce tlaci PLA dokud to jde aby se dobre
vyplnila komora. A pak kdyz tryska zchladne na cca 85 tak se mirnym
nasilim se zaprenim proti hlave PLA vytahne ven. Bordel zustane nalepeny
na tom PLA a vytahne se ven. Ten 'vytazek' ma mit na konci takovou
podlouhlou bambulku ktera odpovida tvaru komory.