Re: OT: obchodník pobavil

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Listopad 24 19:25:59 CET 2023

Taky jsem se toho Allegra bál.
Ale cena u polského obchodníka tam byla natolik přesvědčivá (50-60%
ceny, co nabízí velkoobchod pro registrovaného partnera u nás), že jsem
to zkusil.
Konkrétně prvky do rozvaděče (jističe, odpínače) od výrobce Eaton.
A byl jsem mile překvapen. Pokud to není naprosto dokonalá kamufláž, tak
jsou to fakt originály. Včetně originálních krabiček a papírů.
Zatím tedy jen 3 nákupy, ale doposud maximální spokojenost.
Asi nejenom žrádlo a cigarety mají v Polsku levnější.

PL