Seriova komunikace RS485

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Listopad 22 17:42:03 CET 2023

Díky za další rady, on ale bude problém asi jinde. Po doplnění těch
opěrných odporů na A+ a B- se to začalo chovat o dost líp, ale po dopsání
nějakých dalších řádků do Arduina ATMEGA se to zase trochu zhoršilo.
Mám podezření, že ty procedury Arduina pro obsluhu sériových portů nejsou
asi úplně nezávislé, nebo tomu vadí něco jiného z mého SW.   V podstatě s
tím můžu žít, ty posílané povely se dají opakovat, když nepřijde včas
relevantní odpověď.  Schema těch převodníků nemám, je to z Ali, drát na
řízení směru toku  nemají, to co poslu se zároveň zpětně načte.  Ten co
komunikuje s měničem GOODWE problémy nemá, komunikace 100%  chodí včetně
CRC. Vyhození převodníků je trochu problém, relova deska pro obsluhu je SMD
, musel bych tam okolo převodníku RS485 škrbat spoje, to se mi nechce.
Raději budu řešit ty výpadky přes úpravu SW a už se tím dál nebudu zabývat

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com