nabijecka 4x AA top best super aktualne nejlepsi ? (IPC-3, CC-2, avacom jvl-505 atd.)

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Listopad 20 18:40:53 CET 2023

ja na to ted koukam a merim, takze asi porad nabiji = zvysuje se napeti,
ale zaroven na lcd blika "end" a vsechny udaje jsou zamrzle na hodnote
po vybiti. cas + kapacita. jsem zvedavej, jestli jeste dojde k nejake
zmene na lcd az dokonci nabijeni. pokud ne, tak pardon, ale kdo psal ten
fw ?
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65