nabijecka 4x AA top best super aktualne nejlepsi ? (IPC-3, CC-2, avacom jvl-505 atd.)

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Listopad 20 18:27:40 CET 2023

Vyskusal som to na svojej Lii-500 (mam ju aspon 4 roky) s NiMH AA
akumulatorom. NOR test pracuje podla navodu.
Na konci (ked blika END) ukazuje kapacitu po vybiti, plus akumulator
nabilo do plna. Nabijacka ukazuje 1.50V, nasledne hned po vybrati som
nameral DMM 1.49V.

miro