Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 18 19:14:32 CET 2023

Já tišťáky zásadně vrtám na CNC. Takže artwork nemůžu jen tak plácnout
na PCB,
ale musím ho velmi slušně vycentrovat podle registračních otvorů. Což
chvíli trvá.
A rozhodně přitom nechci mít částečně osvícený fotoresist, protože už tak se
někdy špatně po osvitu sundává z hodně úzkých mezer.

Moje případně chyby jsou skoro vždy z nesundaného resistu (a tedy zkratu na
vyleptané desce), nikoli z podleptaných spojů. Resp. pokud podleptané, tak
právě proto, že na místech s nedokonale sundaným resistem trvá leptání
dlouho.

A další kolo, kde se dělá dlouho za světla, je sladění artworku pro masku na
vyleptaný PCB. Přes nanesenou masku není motiv často dobře vidět, tak mi
to trvá dlouho.

PL