Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Listopad 18 18:28:30 CET 2023

Tak tohle mi tam asi zapomněli namontovat.
Jsem asi nějaký odfláknutý model. Ale docela to chápu.
V té době táta začal stavět barák, a tak zřejmě nestíhal a dost spěchal.
A jak známo - práce kvapná ...

Ta LEDka vypadá zajímavě. Pokud to spektrum opravdu platí, tak by to
na práci s fotorezistem mohl být dobře použitelné.
A na 5W LEDku ani cena není nijak závratná.

Díky za tip.

PL