SW: libreoffice calc - pomala odezva ovladani mysi ? rolovani atd.

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Listopad 16 08:20:24 CET 2023

chvili jsem zkouzel podle ruznych navodu vypinat hw akceleraci atd.
ted jsem nainstaloval "starou" verzi 7.1.7.2(stazeno 2021) a lita to jak
z praku :-)
takze opet potvrzeno, co je nove, stoji za backoru.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice