SW: libreoffice calc - pomala odezva ovladani mysi ? rolovani atd.

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Listopad 15 18:12:16 CET 2023

hezky den.
poridil jsem si novejsi pc a nainstaloval aktualni verzi libreoffice.
pri rolovani v tabulkaci calc mysi a obecne mi "mrzne" odezva ovladani.
mam jeden sheet, par radek v podstate jen polozky skladu, tedy bez
vzorcu. potrebuji jen rolovat/prohlizet si chlivky a mam
pomalou/citelnou/neprijemne pomalou odezvu. pc je 3x vykonejsi nez
puvodni a tam jsem si niceho nevsiml. verze libreoffice asi nebudou
stejne. mam podezreni na nejakou on-line ficuru, ktera se mi snazi
"pomahat" jinak nevim :-(.
netusite nekdo co zkontrolovat ? i jseM zkusil cerstvej restart pc,
protoze mi bezi treba 5 dni v kuse, ale vysledek stejnej.
diky.
t.