NAS - problem

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 8 20:57:34 CET 2023

Nefunguje. Šindelový disk v PC s W10 a nasdílený na síti dělá zoufalý věci.
Při kopírování tlustších dat na něj to řve o  "nekompatibilitě řadiče
média". Pc se sekne a jediná pomoc je tvrdý reset, nebo čekat a čekat.
Naprosto super je, když uživatel dá vyjmout a někam na smr na síti vložit.
To pak po zátuhu je zábava...