NAS - problem

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Listopad 8 19:54:12 CET 2023

Šindelové disky a linux si spolu prakticky vůbec nerozumí. Strčte ho do
windowsů a skoro to nepoznáte ža je to šindel. Jak já se trápil s 4G
backup diskem 2,5" s tuxem (víc než 6MB/s jsem z toho z dev/zero
nedostal s všeljakýma vopičárnama při montování) a ve woknech to jede
jak blesk (30MB/s). Asi to potřebuje nějaký speciální chování, který
linux neumí.