Re: rozšíření fotovoltaického systému.

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Listopad 7 09:20:29 CET 2023

Shrnu to pokud odebírám veškerou energi z panelů a vše maximálně
spotřebuji dodám do sítě, proudy do panelů netečeou...
Mám tam halovy sondy, a měřím 9 sekcí, a vyčítám po vteřině takže mám krásné
data. Takhle vypadá třeba graf skládaných sekci
graf

To jak se graf rozpada na konci je tím, že není to už kam dávat... Jinak
tady je trošku vidět kolem 13:40 fakt minimální
proud, od té doby co má kolega 3F tak se to moc nestává, protože do
problematických sekcí narval diody, a taky
většinu energii spotřebuje. Ale když měl jednofáz, tak tam teklo 2-3A do
některé ze sekcí....

Sekce jsou 3panelové 110V. A na každé je halova sonda. Když posčítám
všechny proudy z halových sond jak kladné,
tak záporné tak to naprosto sedí s tím co ukazuje MPPT.- Takže to je pro
mě důkaz, že tam fakt teče ten záporný proud.
Bohužel teď nemůžu najít ty grafy kde to bylo tak výrazné, protože to je
asi 2 roky.
Proud MPPT proti mému měření, krásně jde vidět jak to sedí.
graf

A zde je třeba vidět krásně ja JV1 sekce ji stíní ráno strom.....
graf

Absolutně nerozporuji to že na jeden vstup můžu mít několik směru,
kolega tam ma severo východ, jiho východ a jiho západ a jasně není s tím
problém než ten co popisuji....
Zdeněk Aster