Re: [OT] Re: Tester nabíječek na auta.

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Pondělí Listopad 6 18:06:14 CET 2023

Baterky nedělají rámus a dají se dát kamkoliv. Nejhorší je lidová
tvořivost, kterou lze vidět i na profesionálně vyráběných baterkách.

Jestli si baterky budete dělat sám, tak k nim můžete mít větší důvěru,
než k těm kupovaným. Orientace, sevření, izolace, pojistky, přepravní
balení, to všecko je tam cenově optimalizované. A když s tím někdo
flákne nebo mu to pokakuje na paletě náklaďáku, tak bych to dom taky
nedával.

Vajíčka, točivé harddisky a baterky mají jedno společné.