OT Internet

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Listopad 6 16:39:57 CET 2023

Právě jsem mluvil s dotyčným a ptal se co tam konkrétně způsobuje ty
výpadky. A opravdu to je prý díky tomu že ve špičce je přetížený nějaký
lokální transformátor. Podrobnosti ten člověk nezná, jen že během zimy bude
rekonstrukce a výměna za nějaký snad inteligentní transformátor? Ve vsi je
nějaký zemědělec, který si kvůli dojičkám pořídil agregát, aby ty výpadky
ustál.

Já samozřejmě přesnou příčinu toho proč tam padá proud neznám, co mi řekl
může být jpp, ale evidentně bude někde nějaká chyba. Něco bude špatně někde
navržené nebo něco odchází atd.
Kvůli problémům které existují jsou někde výpadky na denním pořádku a
naopak někde proud nevypadne celé roky. Doma si taky už nepamatuji, kdy
nějaký výpadek byl.