Re: [OT] Re: Tester nabíječek na auta.

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 6 01:01:08 CET 2023

Např. lipolky se při nabíjení kolem 2C znatelně ochladí, v létě někdy i
orosí. Nejvýraznější je to krátce po začátku nabíjení, když Ri už
klesne, ale U ještě není moc vysoké. Někdy tak od 3,8 teplota zas začne
růst. Aspoň takhle se chovaj baterky s deklarovaným nabíjením do 5C. Ty
co měly do 2 se moc neochladily.

Li-ion tohle dělají taky, ale při menším proudu, což u třeba u 1 ks
18650 není znatelné. Jiná věc je, když je jich pohromadě 40.

V případě telefonu je baterka jedna a navíc se přidává další zdroj
tepla, telefon a nabíjecí obvody.

PH