Re: Jak na větší DPS

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Listopad 3 11:00:04 CET 2023

Teď jsem zkusil udělat desku dané velikosti a nebyl problém. Mám ale
učitelskou (education) licenci. Při vytváření nové licence se to někde
zatrhlo. Mám to už několik roků tak nevím.

Zkusil jsem i v Free verzi a jde vytvořit tato deska a jde umístit na ní
i součástky

Velikost desky dělám přes informace

JL