Re: Jak na větší DPS

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Pátek Listopad 3 10:44:34 CET 2023

1. Verze 7 se dalo najít obejití licence. Data jde převést z 9 na 7 i
opačně.

2. Udělat nové přihlášení a zadat že jsi student (nevím do jaké
velikosti to mají)

3. Kdysi někdo udělal součástky 1:10 buď to najít pokud to bude na
internetu nebo si je vyrobit sám

JL