RE: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Květen 19 19:19:48 CEST 2023

Ne jenom IO ale i všechny pasivy, prostě vše. Jak jsem psalnedávno, Oqtavia II zadní levé dveře, totálně mrtvá řídící jednotka dveří. Odpojil, nechal hodinu vypojené, nic. Potom jsem to rozebral, koukal na to mikroskopem, neidentifikoval jsem žádný pájený spoj, který by alespoň trochu připadal jako vadný. Po ručním přepájení naběhla jednotka okamžitě a běží dodnes. (cca měsíc)

Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Friday, May 19, 2023 5:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Tak já se taky pochlubím. Našel jsem fotky a šupnul je do Google photos…
https://photos.app.goo.gl/VjkRdKJUewQgKcch8
Okolí toho čipu jsem napřed všechno nafotil USB kamerkou, kdybych
něco domrvil, tak abych tušil co kde bylo… :-)

Nakonec jsem urval jenom jednu cestičku od těch konektorů, tak to
spravil kus drátu…
--
Zito