RE: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Květen 19 19:16:17 CEST 2023

Vezměte olovnatý cín, mikropájku, dobrou pájecí pastu a celé to nohu po noze přepájejte. Bude to vypadat ošklivě, zabere to trochu času, ale na 90% to pomůže. Nepomáhá přetavení ani nic jiného, pouze mechanické propájení. U mě se tento postup hodněkrát osvědčil.

Míra

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Václav Ovsík
Sent: Friday, May 19, 2023 5:25 PM
To: HW-news
Subject: Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Tak já se taky pochlubím. Našel jsem fotky a šupnul je do Google photos…
https://photos.app.goo.gl/VjkRdKJUewQgKcch8
Okolí toho čipu jsem napřed všechno nafotil USB kamerkou, kdybych
něco domrvil, tak abych tušil co kde bylo… :-)

Nakonec jsem urval jenom jednu cestičku od těch konektorů, tak to
spravil kus drátu…
--
Zito