[OT] Akvaristika

Vladimír newlad na centrum.cz
Pátek Červen 30 14:33:03 CEST 2023

řešil jsem to tak, že jsem výstup z filtru pouštěl na mírně nakloněné
sklo nad hladinou a na to jsme foukal tichým větrákem z PC. Je tam větší
odpar, ale pomůže to Extrémy se dají řešit láhví PET se zmrzlou vodou,
stačí dvě a střídat. Dnes se toho i dost prodává, ale ceny těch
chladících zařízení jsou docela vysoké.
Provzdušňování pomůže, některé filtry mají možnost přisávání vzduchu do
vodního proudu. Spíš je to důležité, aby se zvýšil obsah kyslíku ve
vodě, ten s vyšší teplotou rychle klesá.
VN