Re: OT: vodní filtr

Robert Holas holas na holas.info
Pátek Červen 30 12:15:40 CEST 2023

Máme dešťovou vodu zavedenou do domu.
Používáme ji na praní, do myčky na nádobí, na záchod a do bojleru na
teplou vodu. Vodu ze studny máme pouze do kohoutků na přívodu studené
vody (koupelna, kuchyň-na vaření).
Na přívodu mám velký zeolitový filtr
https://www.upravvodu.cz/zeolitovy-manualni-filtr-bluesoft-m835-16

Nádrž na dešťovku mám 12m3 betonovou v zemi (z Polska, lze koupit i přes
českého prodejce). Zásoba nám bez problému stačí (střecha cca 65m2 a
jsme 2).
Střecha je plochá a na vtoku mám vrstvu kamenů, štěrku a písku pro
hrubou filtraci od prachu a pylu.
Voda je perfektně čistá a nekazí se protože je v chladu a nejde k ní světlo.
Nemáme problém se té vody i napít.

RH