Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Čtvrtek Červen 29 22:07:12 CEST 2023

Napatie naprazdno az tak vela nehovori... Moj Jasic ma naprazdno 9V.
Dolezite je napatie pri horiacom obluku na tom obluku. To bude niekde okolo
26V a bude sa menit podla dlzky obluka

Dňa št 29. 6. 2023, 16:27 Lubor Otta <butan na centrum.cz> napísal(a):