Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 16:00:00 CEST 2023

Zrovna Lidl invertory testoval na YT Killeroz.
Doplnoval tam tlumivku z TME: DEHF-42/0.012/180
Ano, profi invertory mivaji tlumivku, nebo lepe navrzeny menic.
Pokud si nejak pamatuji, byl problem v nizkem napeti a ve zhasinani oblouku.
Takze celkova koncepce optimalizovana na cenu.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.