LCD Hodiny

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Červen 27 11:07:46 CEST 2023

No právě, že dneska je toho tolik, že ani nevím co hledat. Po přečtení
tvého příspěvku jsem tedy hledal něco jako "low power lcd clock" a narazil
jsem napr. na AVR128DA48 což je docela zajímavý obvod. S tim nebo podobnym
by to asi slo (ta cast hodin/budiku). Idealni by bylo kdyby umel menit i
frekvenci, aby po probuzeni ("zvonění" budiku) nebo synchronizaci casu z
nejakeho externiho zdroje chvilku fungoval s větším vykonem nez zase usne
(prepne se) do modu hodin/budiku na minimální spotřebu. To nejak lze?

Co je cílem? Ale, chtěl jsem si jednou hrát s OPL3 (YMF262) tak proč ne
rovnou integrace do budíku :-) at to ma nejaky alespon maly prakticky
smysl. Ano je to dnes úplná zbytečnost, protože mobil dnes nahradí polovinu
domácnosti ;-).