Mini PLC

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pondělí Červen 26 16:17:47 CEST 2023

Zdravím,

mohu nabídnout
https://papouch.com/teco-sg2-1x-programovatelne-rele-plc-p4636/?cid=344 .
Spínat 230V to umí. Lze zapůjčit i s programovacím kabelem k vyzkoušení.
Tyto PLC zná dobře kolega, který má do středy dovolenou ale pro popsaný
účel myslím  vyhoví.

Pro zdeší konferující jako obvykle sleva 10%.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba
Workmonitor s.r.o. - monitorování výroby